Repülés
hát, sajnos ez a valóság már másfél hónapja. nálunk függetlenül minden korlátozástól, aug végéig már most meg van tiltva a repülés, természetesen üzleti utakat illetően, a személyi szabadságunkat nem vették el
P.Howard is megmondta, hogy a teherautó ne a menetoszlop előtt menjen, mert akkor kevesebb port kellene nyelni...
Így már érthető. Az eredeti pilótának a leszállás/felszállás volt az életét fenyegető legkisebb veszély.
Igen.
Az a durva, hogy ezt a drogkereskedők használták az őserdő közepén ide-oda repülgetni. A videón már az látható, hogy a légierő a lefoglalás után elviszi egy saját légibázisra.
Az a durva, hogy ezt a drogkereskedők használták az őserdő közepén ide-oda repülgetni. A videón már az látható, hogy a légierő a lefoglalás után elviszi egy saját légibázisra.
Ennél csak azt lenne érdekesebb látni, hogyan szállt le? Mondjuk a felszállás is hű b+ kategória.
Pont a betörő hidegfront élén szállt le, a szél pont ekkor ugrott 39 ktn DK-ről 69 ktn ÉNy-ira... Ha direktben leszáll, nincs gond, de a kitérőt túl későn fejezte be. Úgy odavágta a gépet, hogy a bal hajtómű környékén azonnal tüzet is fogott, ezután oldalazva csúszott a pálya végéig, letarolta a kifutó végén lévő antennacsoportot és áttörve a perimétert kb. 30 m melyre zuhant. Az eddigi hírekkel ellentétben már van halálos áldozat, és még mindig vannak sérültek a roncsban...
Pár perccel ezelőtt történt, Isztambulban darabokra tört a török Pegasus Airlines gépe a leszállás után... Idén ez már a második súlyos eseménye a légitársaságnak... Sajnos nem a legjobb a hírük rep-berkekben... Link
A Norwegian családias, a stuvik kedvesek, mi egy harmincas hölgy kapitánnyal mentünk Svédországba, nulla látástávval két kör, kb. 50 méteres felhőalappal (lehet volt 80 is) sima szép leszállás, még 10 perc gurulás álomszép erdőfoltok között. ismerik a terepet. Kis öreg Boeing volt.
Üdv!
Nyáron rokonlátogatás címén el kell jutnom Norvégiába. Ez esetemben az "akasztják a hóhért" c. epizód, mert kereskedelmi járaton még nem ültem, és amennyit olvastam erről, valószínűleg belefutok olyasmibe, amire a fogyasztóvédelem kifent íróeszközzel szokott ugrani. (Azt is nehezen tudom elképzelni, hogyan ülöm végig az utat bennfentesként úgy, hogy nem arra fogok figyelni, mit csinálnak a legelöl ülők és a gép, de ez már egy másik történet).
Szóval, a nálamnál sokkal tapasztaltabb utazók véleményét várom: szemezek a Norwegian-nel, mivel közvetlen, és nem kell hozzá éjfélkor elindulnom itthonról, hogy odaérjek a 6:30-as fapadoshoz, ami egy másik alternatíva lehetne. B verzió egy bécsi átszállásos Austrian Airlines járat. Melyik jobb választás? (Van több is, de nem látom értelmét pl. egy amszterdami vagy párizsi átszállásnak).
Nyáron rokonlátogatás címén el kell jutnom Norvégiába. Ez esetemben az "akasztják a hóhért" c. epizód, mert kereskedelmi járaton még nem ültem, és amennyit olvastam erről, valószínűleg belefutok olyasmibe, amire a fogyasztóvédelem kifent íróeszközzel szokott ugrani. (Azt is nehezen tudom elképzelni, hogyan ülöm végig az utat bennfentesként úgy, hogy nem arra fogok figyelni, mit csinálnak a legelöl ülők és a gép, de ez már egy másik történet).
Szóval, a nálamnál sokkal tapasztaltabb utazók véleményét várom: szemezek a Norwegian-nel, mivel közvetlen, és nem kell hozzá éjfélkor elindulnom itthonról, hogy odaérjek a 6:30-as fapadoshoz, ami egy másik alternatíva lehetne. B verzió egy bécsi átszállásos Austrian Airlines járat. Melyik jobb választás? (Van több is, de nem látom értelmét pl. egy amszterdami vagy párizsi átszállásnak).
Ez extra faszányos. Még földhözragadt üzemmódban is álom volt a környék, de így meg aztán még elképesztőbb lehetett élőben. Köszi, hogy megosztottad.
Frankón látszanak a videódon a BUD landolás előtt a Kozma utcai fegyház amúgy érdekes épületei.
Egyszer egy New York LaGuardia fel- vagy leszálláskor a hírhedt Rikers Island-i börtönt kéne lekapni : - )
Link
Egyszer egy New York LaGuardia fel- vagy leszálláskor a hírhedt Rikers Island-i börtönt kéne lekapni : - )
Link
Igen, B787. Most karácsonykor is velük megyek-jövök. Bizom a szerencsében eddig nekem mindig mákom volt sose késtünk, nem hogy törölték volna.
Hoztam két videót, még augusztusi felvételek, csak megfeledkeztem róluk. A telefonom nyavajgott, hogy kevés a memória, megnéztem hát mitől, és ez a két videó is szerepet játszott a helyfoglalásban.
JFK-BUD következik hát
Ime a felszállás JFK-ről:
Link
long island-en kivül sajnos semmi nem látszik, pont olyan irányba szálltunk fel, hogy a lényeg, azaz Manhattan nem látszott az én oldalamról.
Ime a lesszállás ugy 8 órával később:
Link
BP szépen látszik
JFK-BUD következik hát
Ime a felszállás JFK-ről:
Link
long island-en kivül sajnos semmi nem látszik, pont olyan irányba szálltunk fel, hogy a lényeg, azaz Manhattan nem látszott az én oldalamról.
Ime a lesszállás ugy 8 órával később:
Link
BP szépen látszik
A Holuhraun lávamező a 2014-2015-ös kitörésből. A mai napig nem hűlt ki teljesen és sugározza a hőt, így az aznap reggeli friss kiadós havazás sem tudott “kárt tenni” a fekete színében. Háttéren a fenséges Bárðarbunga vulkán.
Glória stratocumulusokon valahol az Askja vulkán és Akureyri között félúton
Na jó, igaz
Ezt már feldobtam aznap a csöcsbukos tűzhányós csoportba, de most gyorsba’ Link
A felvétel az Askja vulkán központi krátertava feletti átrepülés során készült. Majd mesélek részleteket a repülésről is.
De akkor hozok majd képeket is
Ezt már feldobtam aznap a csöcsbukos tűzhányós csoportba, de most gyorsba’ Link
A felvétel az Askja vulkán központi krátertava feletti átrepülés során készült. Majd mesélek részleteket a repülésről is.
De akkor hozok majd képeket is