2024. november 21., csütörtök

Repülés

Adott napon: 
Keresés:
#1629
Bazz, An-225 alias Mózeske, a ködvágó




Rzeszów-Jasionkai repülőtér
#1628
Törölt tartalom
#1627
Reptéri problémák Nunavutban lazaszeret

beillesztett kép

#1626
Törölt tartalom
#1625
Ó jeee Linkszeretszeret
#1624
Herr Zwack kapitány ma reggel elég sétás kedvében volt laza

beillesztett kép

#1623
Törölt tartalom
#1622
Törölt tartalom
#1621
Törölt tartalom
#1620
Törölt tartalom
#1619
Link
#1618
Törölt tartalom
#1617

beillesztett kép

#1616
Az ILS rövidítés : Izraeli új sékel, nemzetközi valuta kód: ILS
#1615
ILS-t kalibrál.
#1614
2.5 órája bp felett köröz

beillesztett kép

#1613
ezmitcsinál?

beillesztett kép

#1612
Törölt tartalom
#1611
Törölt tartalom
#1610
Törölt tartalom
#1609
Törölt tartalom
#1608
hát, sajnos ez a valóság már másfél hónapja. nálunk függetlenül minden korlátozástól, aug végéig már most meg van tiltva a repülés, természetesen üzleti utakat illetően, a személyi szabadságunkat nem vették el  laza
#1607
laza laza

Ez eddig a legcizelláltabb vidám
#1606
Link
#1605
Ugyanaz a két link.

Szép ez a 34-es amúgyszeret
#1604
Törölt tartalom
#1603
Jó kis Anci! Link zivatar
#1602
Törölt tartalom
#1601
P.Howard is megmondta,  hogy a teherautó ne a menetoszlop előtt menjen, mert akkor kevesebb port kellene nyelni...
#1600
Így már érthető. Az eredeti pilótának a leszállás/felszállás volt az életét fenyegető legkisebb veszély.
#1599
Igen. 

Az a durva, hogy ezt a drogkereskedők használták az őserdő közepén ide-oda repülgetni. A videón már az látható, hogy a légierő a lefoglalás után elviszi egy saját légibázisra. 
#1598
Ennél csak azt lenne érdekesebb látni, hogyan szállt le? Mondjuk a felszállás is hű b+ kategória.
#1597
Aztakurvazivatar Link
#1596
Pont a betörő hidegfront élén szállt le, a szél pont ekkor ugrott 39 ktn DK-ről 69 ktn ÉNy-ira... Ha direktben leszáll, nincs gond, de a kitérőt túl későn fejezte be. Úgy odavágta a gépet, hogy a bal hajtómű környékén azonnal tüzet is fogott, ezután oldalazva csúszott a pálya végéig, letarolta a kifutó végén lévő antennacsoportot és áttörve a perimétert kb. 30 m melyre zuhant. Az eddigi hírekkel ellentétben már van halálos áldozat, és még mindig vannak sérültek a roncsban... 
#1595
Azért ez egy nem semmi approach nyelvnyujtas

beillesztett kép

#1594
Pár perccel ezelőtt történt, Isztambulban darabokra tört a török Pegasus Airlines gépe a leszállás után... Idén ez már a második súlyos eseménye a légitársaságnak... Sajnos nem a legjobb a hírük rep-berkekben... Link
#1593
Lassan kész a karácsonyfa.vidám
Link
#1592
Köszönöm az információkat!
#1591
A Norwegian családias, a stuvik kedvesek, mi egy harmincas hölgy kapitánnyal mentünk Svédországba, nulla látástávval két kör, kb. 50 méteres felhőalappal (lehet volt 80 is) sima szép leszállás, még 10 perc gurulás álomszép erdőfoltok között. ismerik a terepet. Kis öreg Boeing volt.
#1590
Üdv!

Nyáron rokonlátogatás címén el kell jutnom Norvégiába. Ez esetemben az "akasztják a hóhért" c. epizód, mert kereskedelmi járaton még nem ültem, és amennyit olvastam erről, valószínűleg belefutok olyasmibe, amire a fogyasztóvédelem kifent íróeszközzel szokott ugrani. (Azt is nehezen tudom elképzelni, hogyan ülöm végig az utat bennfentesként úgy, hogy nem arra fogok figyelni, mit csinálnak a legelöl ülők és a gép, de ez már egy másik történet).

Szóval, a nálamnál sokkal tapasztaltabb utazók véleményét várom: szemezek a Norwegian-nel, mivel közvetlen, és nem kell hozzá éjfélkor elindulnom itthonról, hogy odaérjek a 6:30-as fapadoshoz, ami egy másik alternatíva lehetne. B verzió egy bécsi átszállásos Austrian Airlines járat. Melyik jobb választás? (Van több is, de nem látom értelmét pl. egy amszterdami vagy párizsi átszállásnak).
#1589
Ez extra faszányos. Még földhözragadt üzemmódban  is álom volt a környék, de így meg aztán még elképesztőbb lehetett élőben. Köszi, hogy megosztottad. 
#1588
Frankón látszanak a videódon a BUD landolás előtt a Kozma utcai fegyház amúgy érdekes épületei.

Egyszer egy New York LaGuardia fel- vagy leszálláskor a hírhedt Rikers Island-i börtönt kéne lekapni : - )

Link
#1587
Igen, B787. Most karácsonykor is velük megyek-jövök. Bizom a szerencsében  laza eddig nekem mindig mákom volt sose késtünk, nem hogy törölték volna. 
#1586
Ez is LOT volt?
#1585
Hoztam két videót, még augusztusi felvételek, csak megfeledkeztem róluk. A telefonom nyavajgott, hogy kevés a memória, megnéztem hát mitől, és ez a két videó is szerepet játszott a helyfoglalásban. 

JFK-BUD következik hát

Ime a felszállás JFK-ről:
Link
long island-en kivül sajnos semmi nem látszik, pont olyan irányba szálltunk fel, hogy a lényeg, azaz Manhattan nem látszott az én oldalamról.

Ime a lesszállás ugy 8 órával később:
Link
BP szépen látszik nevet
#1584
Ez de menő Link
#1583
A Holuhraun lávamező a 2014-2015-ös kitörésből. A mai napig nem hűlt ki teljesen és sugározza a hőt, így az aznap reggeli friss kiadós havazás sem tudott “kárt tenni” a fekete színében. Háttéren a fenséges Bárðarbunga vulkán.

beillesztett kép



beillesztett kép

#1582
Glória stratocumulusokon valahol az Askja vulkán és Akureyri között félúton

beillesztett kép

#1580
Na jó, igaz kacsint
Ezt már feldobtam aznap a csöcsbukos tűzhányós csoportba, de most gyorsba’ Link
A felvétel az Askja vulkán központi krátertava feletti átrepülés során készült. Majd mesélek részleteket a repülésről is.
De akkor hozok majd képeket is nevet

Havazás előrejelzés

Utolsó észlelés

2024-11-21 13:02:19

Tát - Kertváros (106m tszf)

6.0 °C

27005

RH: 62 | P: 1006.1

Észlelési napló

Térképek

Radar
map
Aktuális hõmérséklet
map
Aktuális szél
map

Utolsó kép

130918

Hírek, események

Indul a MetNet előrejelzési verseny sorozatának 41. sorozata

MetNet | 2024-11-02 11:38

pic
Kis pihenés után folytatódhat a meteorológiai megmérettetés, immáron 41.