Repülés
Hajtómûvek? Vagy futómûvek? A hajtómûvek szerencsére megvannak Igazából rossz szögben voltam már, eléggé a gép alatt, de szerencsére a pilóta bedöntötte a gépet, hogy a pálya tengelyébe álljon.
Nem láthatóak még a hajtómûvek, ezért gondoltam, hogy felszálló gép.
Ha ez leszálló gép volt, akkor a kezedben egy kiváló technika lehetett.
Ha ez leszálló gép volt, akkor a kezedben egy kiváló technika lehetett.
Nekem is tetszik ez a típus, kár, hogy kikerült a használatból. Egyébként kitûnõ orosz repülõgép konstrukciók születtek már a világháborúban, és késõbb is: MIG (Mikojan-Gurjevics), JAK (jakovlev), IL (Iljusin), TU (Tupoljev). Ez a "világ másik fele" az F 15 és a Gripen mellett.
A XIX. században komoly, tudós emberek állították, hogy levegõnél nehezebb tárgy nem repülhet. Kac, kac...
Azért van benne valami, hiszen nem ez volt a leghangosabb.
De csendesnek sem mondható.
Álmom, hogy egyszer egy ilyennel repülhessek.
A Heatrow környéki lakosok rá sem bagóznak a repülõkre, szerintem fel sem tûnik nekik, hogy percenként érkeznek és nagy zajt csapnak...én meg csak tátottam a számat és ámultam.
De csendesnek sem mondható.
Álmom, hogy egyszer egy ilyennel repülhessek.
A Heatrow környéki lakosok rá sem bagóznak a repülõkre, szerintem fel sem tûnik nekik, hogy percenként érkeznek és nagy zajt csapnak...én meg csak tátottam a számat és ámultam.
A középtõl kicsit jobbra; vésztartalék- 300 liter. De jó volna ez még 86 oktános benzinbõl is..anno 5Ft/liter... tennék hozzá pici narancs szagú kerozint, ja az se kapható, akkor avas fûtõolajkát pár mokkás kanállal.
Egy kép tavalyról, a legendás Mig-15-ös mûszerfala,kissé feltuningolva. Kinagyítva érdekes a magyarítás is. Nagyon sajnálom a gépet, talán mégis fog még repülni. (forrás; iho.hu)
Link
Link
A földrõl kapargattam össze az állam. Csodálatos, fantasztikus és még sorolhatnám a dicsérõbbnél-dicsérõbb jelzõket. Az ûrsiklós lett a nagy kedvencem!
internetes barangolásaim során találtam, ezt a "rendkivüli" oldalt.
Rengeteg légifelvétel , vizekrõl, településekrõl, házakról....stb....
órákig lehet nézegetni.
nem reklám céljából.
Link
Rengeteg légifelvétel , vizekrõl, településekrõl, házakról....stb....
órákig lehet nézegetni.
nem reklám céljából.
Link
A zöldsapkások balladája, a második a legszebb.
Boldog Ünnepeket, szép katonás emlékfilmeket.
Boldog Ünnepeket, szép katonás emlékfilmeket.
Viszont ebben a pillanatban hozta rám a frászt a WizzAir W62406 gépe ami most fordul LHBP-re... pont a ház fölött kb. 1300 m körüli csendes alig hallható közeledés után hirtelen felbõgette a motorokat, komolyan majd eldobtam az egeret Ilyesmit ritkán tesznek felettem azt is csak erõs magassági szélben amikor lent is mocorog az ájer, de talajon két napja gyakorlatilag szélcsend van (0,5 MPS alatti, pipafüstöt is alig sodró VRB lengedez)
Visszafordult a MALÉV párizsi járata a mai napon.
Link
A hírekben az szerepel, hogy navigációs hiba miatt történt a dolog.
Nola, ez mit is jelenthet pontosan?
Link
A hírekben az szerepel, hogy navigációs hiba miatt történt a dolog.
Nola, ez mit is jelenthet pontosan?
Oké, vágom.
Na de amire én gondoltam, az se piskóta, és tökéletesen érthetõ lenne.
Ha legközelebb is elcsípek valami finomságot, hozom.
Na de amire én gondoltam, az se piskóta, és tökéletesen érthetõ lenne.
Ha legközelebb is elcsípek valami finomságot, hozom.
Félreérted a beírásomat. Én a régebbi, és többek által belinkelt "jelenidõs online linkek" miatt szólok, ott az volt a probléma, ha 3-24 óra múlva katintunk, akkor teljesen más térképet látunk, mint ami a szövegben van. Ez éll a jelenidõs webkamerákban is.
***
A Germanwings gép végeredménnyel még lógók, mert idõközben kilõttek a sz.gép elõl, maga az útvonal térkép így lemaradt.
Link
A repcsi kb. fél órája indult haza némethonba Liszt Ferencrõl (de furcsa ezt így leírni is, nekem egy kicsit mindig Ferihegy marad).
Akkó' azé' volt ilyen hangos. :-) (Ellenben pl. a "sárga mentõhelikopterrel", az légyzümmögés ehhez képest. :-) ) Köszi!
Nagyon helyesen tetted be a képeket, nem pedig online weblapot, ahogy régebbi kollégák csinálták.
1008.hsz.
1008.hsz.
Ez egy francia gyártmányú SE.3130 (majd SA-31 Alouette II, a legfiatalabb példánya is 36 éves, a legutolsót 1975-ben hozták forgalomba.
A délutáni egy wizzair-es A320-as, a mostani a Germanwings egyik A319-es gépe.
Teljességgel érthetõ.
Eljött a nap, amikor 9km magasra kell menni melegedni.
Most itt tartanak:
Link
Kíváncsi lennék arra a Légiutaskisérõ kislányra, akinek a nevét ennyire gyakorolják!
Eljött a nap, amikor 9km magasra kell menni melegedni.
Most itt tartanak:
Link
Kíváncsi lennék arra a Légiutaskisérõ kislányra, akinek a nevét ennyire gyakorolják!
Ha pedig csak a direkt linkek volnának...! :-)
Érdekes lehetett, tényleg kár érte.
Nálunk pár napja repkedett õkelme, igen alacsonyan, 100 méter alatt volt: Link Kétszer is elhúzott majdnem felettem, van olyan kép is, amin éppen a hasa látszik, csak nem lett túl jó. (1/500 nem fogta meg sajnos a rotort, és nem volt idõm állítani az érzékenységen.)
Érdekes lehetett, tényleg kár érte.
Nálunk pár napja repkedett õkelme, igen alacsonyan, 100 méter alatt volt: Link Kétszer is elhúzott majdnem felettem, van olyan kép is, amin éppen a hasa látszik, csak nem lett túl jó. (1/500 nem fogta meg sajnos a rotort, és nem volt idõm állítani az érzékenységen.)
Ezen mérgelõdõm én is, itt jött el fölöttem 3000-en, még a szinte alapjáraton lévõ hajtómûveket is tisztán lehetett hallani, de a ködfelhõ... [esõ]
Még fél órával késõbb:
Link
Van itt minden, 3000m-es "szabadesés" 20km-es távolságon belül, gyorsulás 900km/h fölé, 248km/h 3800m-en. Az. Teszt.
Link
Van itt minden, 3000m-es "szabadesés" 20km-es távolságon belül, gyorsulás 900km/h fölé, 248km/h 3800m-en. Az. Teszt.
Gibraltári kifutó szintbeli sorompós közúti keresztezõdéssel, 12.000 méterrõl :] Link
Link -al le lehet vadászni õket! Singapore Airlines és társai meg a Jumbok! A kondenz-rõl felismerhetõek!