Repülés
Hû, ez nagyon durva!
Nem biztos, hogy szívesen strandolnék azon a partszakaszon.
Nem biztos, hogy szívesen strandolnék azon a partszakaszon.
De jó, hogy lementetted ezt nekünk!
Utoljára vasárnap néztem ezt az oldalt, amikor öcsém visszarepült Bp-rõl London-Lutonba.
Utoljára vasárnap néztem ezt az oldalt, amikor öcsém visszarepült Bp-rõl London-Lutonba.
Klassz kép. ;]
Jók azok a járatvonalak is. Mit össze nem karistolják a légteret. :]
Néha én is szoktam nézegetni, ha van idõm rá...
Jók azok a járatvonalak is. Mit össze nem karistolják a légteret. :]
Néha én is szoktam nézegetni, ha van idõm rá...
A mai nap képe az NGEO-n. A már jól ismert Mahó Beach landolásos téma, de azért ez mindig klassz. Aranyos, ahogy a kiscsaj lehúzza a fejét. :] Link
A zivatarnak köszönhetõen Ferihegy megközelítése ill. a landolás nem éppen direkt módon történt az utóbbi órában. :]
Pár érdekesség:
Malév Skopje felõl: Link
Wizzair Malmö felõl a Börzsöny é-i elõterében körözgetett: Link
A Swiss Genf felõl különösen nagyot kirándult: Link
easyJet London-Luton felõl: Link
Pár érdekesség:
Malév Skopje felõl: Link
Wizzair Malmö felõl a Börzsöny é-i elõterében körözgetett: Link
A Swiss Genf felõl különösen nagyot kirándult: Link
easyJet London-Luton felõl: Link
Jó lenne ott lenni, de kevés a rávaló. Most vizsgáztattam le a Ladát, elnyelt a pöcsét,beírás 23700 Ft.-ot.
De azért van más; Link
Jó szórakozást!
De azért van más; Link
Jó szórakozást!
Úgy tudom a lapátok amik korosak és azért lettek letiltva, de ugye megint repülnek.
Más. Pár napja sikerült elcsípnem fényképezõvel is két Gripent kötelékben
gruppen Gripen.
Más. Pár napja sikerült elcsípnem fényképezõvel is két Gripent kötelékben
gruppen Gripen.
Az biztos hogy nagyon állat gép bármilyen helyzetbõl kijön,olyan bemutatót levágott hogy hihetetlen !
Ez a Raptor nagyon ász gép lett,egyszer megnézném egy bemutatón is mit tud !
Millió képen, videón láttam már, csak épp élõben nem.
Nagyon jó képek lettek.
Millió képen, videón láttam már, csak épp élõben nem.
Nagyon jó képek lettek.
...De, számít Nyuli, mert akkor a "stílust" is benézted, egyszerûen gyorsan írtam le azt amit, semmi több. Nem kell mindent komolyra venni, mert nem biztos ,hogy az, aminek látszik.
Laikus, és nem laikus szemmel nézve is alapvetõ különbségek vannak a 2 gép között.
...De ne vegye már senki sértésnek, könyörgöm...!
Laikus, és nem laikus szemmel nézve is alapvetõ különbségek vannak a 2 gép között.
...De ne vegye már senki sértésnek, könyörgöm...!
Ó, valóban, benéztem... A stílust viszont nem értem, de nem is számít...
Ez a Dromedár, ha jól tudom, ugye? Randa, mint a bûn, de a hozzáértõk szerint nagyon jó repülni vele.
Nem váltottak, illetve elhagyták õket.
Utóbbi idõkben elég sok -földhöz csapódott-, pilótahibán kívül, volt egy idõszak, hogy le is tiltották a Kamovokat a repüléstõl(asszem 2-3 éve).
Ezek az "õsrégi" Orosz gyártmányú csillagmotorok szinte tönkretehetetlenek (igénytelenségükre vall, hogy anno a keverék benzinhez még kellett jópár liter motorolaj pluszba,mármint az Ancsának), de idõvel azért a ledolgozott órák száma még külön elõbújik itt-ott,pl. motorikusan, váz-szerkezetileg, és ez nem minden esetben szerencsésen végzõdik, komolyabb, pénzigényes karbantartás nélkül, avagy esetleg egy komplett motorcsere lenne netán nélkül.
Mezõgazdaságilag ugyancsak deficites, mert kis terhet, vegyszert bír el, így a fenntartása többe kerül (üzemanyag,karbantartás,személyzet,stb.), mint a munkáért kapott összeg.
Szerintem ennyi a lényege a Kamovok hiányának.
Utóbbi idõkben elég sok -földhöz csapódott-, pilótahibán kívül, volt egy idõszak, hogy le is tiltották a Kamovokat a repüléstõl(asszem 2-3 éve).
Ezek az "õsrégi" Orosz gyártmányú csillagmotorok szinte tönkretehetetlenek (igénytelenségükre vall, hogy anno a keverék benzinhez még kellett jópár liter motorolaj pluszba,mármint az Ancsának), de idõvel azért a ledolgozott órák száma még külön elõbújik itt-ott,pl. motorikusan, váz-szerkezetileg, és ez nem minden esetben szerencsésen végzõdik, komolyabb, pénzigényes karbantartás nélkül, avagy esetleg egy komplett motorcsere lenne netán nélkül.
Mezõgazdaságilag ugyancsak deficites, mert kis terhet, vegyszert bír el, így a fenntartása többe kerül (üzemanyag,karbantartás,személyzet,stb.), mint a munkáért kapott összeg.
Szerintem ennyi a lényege a Kamovok hiányának.
Én nem értek a repüléshez, de régebben helikopterrõl irtottak.
Már évek óta nem láttam de ennek aztán volt hangja: Link Miért váltottak?
Már évek óta nem láttam de ennek aztán volt hangja: Link Miért váltottak?
Szerintem beváltom Ádámnál a videót,a következõ vegyszeres kezelésen újra Vele szeretnék lenni,és fentrõl nem képek,hanem videó lesz.
...Az elsõ kör lemaradt,nem gondoltam,hogy ilyen késõn kezdi,mert már délutántól szélcsend volt.
És a falunap is vasárnap lesz, tehát elõtte 24-48 órával lenne aktuális az írtás...ergo nem vártam ilyen korán, konkrétan az Ancsa hangjára ébredtem.
A legelsõ kört mindig külön kapjuk(kapom), aztán mégegyszer a kezeléskor ahogy -sorban- fölém ér,majd a végén utoljára a még megmaradt szerbõl fölöttem húz át.
Szúnyogok szempontjából, a P.M-i Hivatal szempontjából is eleve hiperaktuális volt már, utoljára 2006-ban volt.
A korahajnali,ill. késõ esti idõpont 2 dolog miatt van:
Az egyik,hogy a moszkítók akkor aktívak, a másik pedig az,hogy általában akkor nem fúj a szél, mert a 22mikronos cseppeket(szó szerint permetet) egy gyenge szellõ is elviszi nagy távolságra 20-50m. magasból messzire, mire földet ér.
Általános vegyszerezéskor nincs ilyen gond, a durva porlasztással, 4-8m-rõl a szél már nem tudja túl messzire vinni.
...Az elsõ kör lemaradt,nem gondoltam,hogy ilyen késõn kezdi,mert már délutántól szélcsend volt.
És a falunap is vasárnap lesz, tehát elõtte 24-48 órával lenne aktuális az írtás...ergo nem vártam ilyen korán, konkrétan az Ancsa hangjára ébredtem.
A legelsõ kört mindig külön kapjuk(kapom), aztán mégegyszer a kezeléskor ahogy -sorban- fölém ér,majd a végén utoljára a még megmaradt szerbõl fölöttem húz át.
Szúnyogok szempontjából, a P.M-i Hivatal szempontjából is eleve hiperaktuális volt már, utoljára 2006-ban volt.
A korahajnali,ill. késõ esti idõpont 2 dolog miatt van:
Az egyik,hogy a moszkítók akkor aktívak, a másik pedig az,hogy általában akkor nem fúj a szél, mert a 22mikronos cseppeket(szó szerint permetet) egy gyenge szellõ is elviszi nagy távolságra 20-50m. magasból messzire, mire földet ér.
Általános vegyszerezéskor nincs ilyen gond, a durva porlasztással, 4-8m-rõl a szél már nem tudja túl messzire vinni.
EZ nem gyenge. Láttam már hasonlóan felfelé hajló szárnyat de ez überelhetetlen. Belehúzáskor basszus majdnem szemezik a két winglet egymással.
Link
Link
Csúnya dögök = az ember szemszögébõl nem kellemes lények, [esõ] - pedig mennyi rosszabb van manapság...
Szerintem a legközelebbi kínai piacon, vagy fémgyûjtõben, de Ukrajnában tuti. :-))
Remélem azért lövöldöztél rájuk... a fotómasináddal! ;-)
Remélem azért lövöldöztél rájuk... a fotómasináddal! ;-)
Srácok, hol lehet hatékony légvédelmi ütegeket venni szupergyorsan?? Annak idején, amikor a ruszkik voltak itt, nem volt ilyne iszonyú hangzavar. Az urammal azt beszéltük, hogy mit adunk ebédre a pilótának, ha az erkélyen száll majd le, olyan közel mennek............
Link
Link
Köszönöm a kiegészítést! ;-)
Ahogy ígértem, a beszámoló folytatása:
Gripen teszt (sajnos a gépekrõl lemaradtam): Link
Csalogató a hangár elõtt: Link
Motoros sárkány (és egyebek a háttérben): Link
A sárkány szíve: Link
mûszerfala: Link
szárnya: Link
Beljebb lépve a hangárba: Link
egy öreg Cimbora: Link
fiatalabb Breitling: Link
Beszállás, indul a gép:Link
A következõ hangárban egy 89 éves magyar gép, ami holnap repül!: Link
majd én beindítom! :-): Link
pilótafülke - helyett: Link
Akkor jöjjenek a forgószárnyas csemegék...
MI-8 teherszállító: Link Link Link
MI-24V, Hind-E - alias szarvas: Link Link Link Link
Egy öreg PO-2-es is repült: Link
A végére egy két kerekû matuzsálem - katonai kerékpár: Link
Ezeken kívül voltak veterán motorkerékpárok - Pannóniák Link Indian, Simson. Veterán autók, katonai jármûvek, fegyverek, ruházat és folyamatos repülés.
A programot olvasva érdemes lesz holnap is kimenni a reptérre!
Ahogy ígértem, a beszámoló folytatása:
Gripen teszt (sajnos a gépekrõl lemaradtam): Link
Csalogató a hangár elõtt: Link
Motoros sárkány (és egyebek a háttérben): Link
A sárkány szíve: Link
mûszerfala: Link
szárnya: Link
Beljebb lépve a hangárba: Link
egy öreg Cimbora: Link
fiatalabb Breitling: Link
Beszállás, indul a gép:Link
A következõ hangárban egy 89 éves magyar gép, ami holnap repül!: Link
majd én beindítom! :-): Link
pilótafülke - helyett: Link
Akkor jöjjenek a forgószárnyas csemegék...
MI-8 teherszállító: Link Link Link
MI-24V, Hind-E - alias szarvas: Link Link Link Link
Egy öreg PO-2-es is repült: Link
A végére egy két kerekû matuzsálem - katonai kerékpár: Link
Ezeken kívül voltak veterán motorkerékpárok - Pannóniák Link Indian, Simson. Veterán autók, katonai jármûvek, fegyverek, ruházat és folyamatos repülés.
A programot olvasva érdemes lesz holnap is kimenni a reptérre!
Bizony, volt ma mire (fel)nézni, és még holnap is lesz egy és más: Link
Fura érzés volt megint MI-24-es és vadászgép (még ha nem is MIG) hangot hallani a reptér felett, kicsi korom óta nemsokadjára...
Köszönjük az ízelítõt és várjuk a beszámoló folytatását!
Fura érzés volt megint MI-24-es és vadászgép (még ha nem is MIG) hangot hallani a reptér felett, kicsi korom óta nemsokadjára...
Köszönjük az ízelítõt és várjuk a beszámoló folytatását!
Éljen soká a 100 éves a hazai repülés!
Itt járt Debrecenben az elsõ magyar légi forgalomba állított utasszállító repülõgép az orosz gyártmányú LI2-es. A Budapest-Debrecen járat gépe volt... Link
61 éves kora ellenére nagyon fitt állapotban van : Link
Hoztam két videót is az kis öregrõl:
LI-2 kigurul: Link
Li-2 felszáll: Link
Szép, szeles igazi repülõs idõ volt ma a reptéren, sok érdekességet láttam képek késõbb...
(sok van, válogatni kell)
Itt járt Debrecenben az elsõ magyar légi forgalomba állított utasszállító repülõgép az orosz gyártmányú LI2-es. A Budapest-Debrecen járat gépe volt... Link
61 éves kora ellenére nagyon fitt állapotban van : Link
Hoztam két videót is az kis öregrõl:
LI-2 kigurul: Link
Li-2 felszáll: Link
Szép, szeles igazi repülõs idõ volt ma a reptéren, sok érdekességet láttam képek késõbb...
(sok van, válogatni kell)
Tegnap volt egy gép a radaron, ami az új-zélandi légitársaság gépe volt.
Jó kis túrán voltak. London-Los Angeles-Auckland vonalon repültek.Épp az USA felé igyekeztek.
Jó kis túrán voltak. London-Los Angeles-Auckland vonalon repültek.Épp az USA felé igyekeztek.
Persze. Amúgy most jól mûködik. Vonatra is van hasonló amúgy ha már megfigyelés a lényeg. Annyi bibi hogy azt furcsamódon szûrik, tehát az hogy mi húzza a mozdonyt az titok. Ezekután kicsit tágra nyílt szemekkel néztem, hogy ez a repülõs meg hogy. Vasútnál állambiztonsági okokra hivatkoztak. Nevetséges. Mind1. Nekem a repülõs mellett van egy vonatos megfigyelõm is.
Ha nem lenne ismert az oldal a publikus verzió: iemig.mav-trakcio.hu
Ha nem lenne ismert az oldal a publikus verzió: iemig.mav-trakcio.hu