Repülés
A sok utassal legnagyobb veszteséget az eddigi napi 2 brüsszeli és milánói járat termelte és termeli, arra folyamatosan és tömegével lehetett és lehet 200-600 Ft-os áron helyet venni. Ezeket mégsem szüntetik meg (csak nagyon picit vágják vissza), pont amiatt, amit Nano ír, a direkt párhuzamos és egyidejû járatokkal a cél a wizz kinyírása (ez eddig nem igazán sikerül, igaz a wizz eleve más szegmensek felé is nyit). Piackutatást a Ryan soha nem csinál, ilyenekre deklaráltan nem költ. Bedobnak egy útvonalat, ha megy, meghagyják, ha veszteséges, igen gyorsan kiszedik.
A 7000 Ft-os ár pár héttel indulás elõtt nem olcsónak, hanem leginkább átlagosnak minõsül a Ryan-nél, még ha egyébként ez egy igen jó ár is Norvégiába. 1 hónappal megelõzõen szinte bármelyik viszonylatra lehet ennyiért jegyet venni, beleértve a marokkói és kanári célpontokat is. Az adott napra keresés persze tényleg ronthat a lehetõségeken. Az árazásuk amúgy teljesen kiszámíthatatlan, a 7 ezer Ft-os jegyed az utazásod elõtt 2 héttel lehetett éppen 2 ezer Ft-os is, aztán 2 nappal késõbb felmehetett akár 15 ezerre, majd vissza 7-re, majd az indulás elõtti napokban fel 45-re. Aki ekkor veszi a jegyet, annak muszáj venni, így azt az árat is megfizeti, ebbõl pedig jön a komoly bevétel.
A német járatok még az olcsóságuk ellenére sem tudták átcsábítani a Lufitól az üzletembereket. Meg azért nem mindegy, hogy München az tényleg München-e vagy Memmingen. Baden sem volt jó túl sok mindenre, esetleg Karlsruhe vagy Strasbourg eléréséhez lehetett használni.
A 7000 Ft-os ár pár héttel indulás elõtt nem olcsónak, hanem leginkább átlagosnak minõsül a Ryan-nél, még ha egyébként ez egy igen jó ár is Norvégiába. 1 hónappal megelõzõen szinte bármelyik viszonylatra lehet ennyiért jegyet venni, beleértve a marokkói és kanári célpontokat is. Az adott napra keresés persze tényleg ronthat a lehetõségeken. Az árazásuk amúgy teljesen kiszámíthatatlan, a 7 ezer Ft-os jegyed az utazásod elõtt 2 héttel lehetett éppen 2 ezer Ft-os is, aztán 2 nappal késõbb felmehetett akár 15 ezerre, majd vissza 7-re, majd az indulás elõtti napokban fel 45-re. Aki ekkor veszi a jegyet, annak muszáj venni, így azt az árat is megfizeti, ebbõl pedig jön a komoly bevétel.
A német járatok még az olcsóságuk ellenére sem tudták átcsábítani a Lufitól az üzletembereket. Meg azért nem mindegy, hogy München az tényleg München-e vagy Memmingen. Baden sem volt jó túl sok mindenre, esetleg Karlsruhe vagy Strasbourg eléréséhez lehetett használni.