Tisztában vagyok azzal, amit leírtál. Igazából arra voltam kíváncsi, amit zeee írt. Ez a helyzet gyakorlatilag azóta, mióta ilyen mérõeszközöket lehet kapni. Egyáltalán nem lep meg, hogy közel tíz éve a helyzet mitsem változott a forgalmazók és a gyártók ügyfélközpontúsága terén. :-(

Ha az ember egy drágább cuccot vesz - teljesen mindegy, hogy mi az (lehet ez egy tv, egy autó, akármi), elvárja, hogy a garanciális idõ után is az adott készülék javítható legyen, hiszen azt nem egy-két évre vásárolta (általában). A gyártó ezzel szemben nem érdekelt ebben, neki az a jó, ha az összeintegrált kütyüjét jó pénzért eladhatja, ami egy idõ után törvényszerûen elromlik, de javíthatatlan, így vagy újat vesz az illetõ, vagy nem, de a pénzét már kidobta az ablakon. Ez persze számtalan mûszaki cikkre érvényes, nem csak a meteorológiai mérõeszközökre. Bár, nem tudom, hogy ezt a hozzáállást megengedheti-e magának pl. a Vaisala...