KP: ilyen alapon a szél- vagy a geotermikus energia szintén nem segít az olajfüggõségünkön, hiszen a közlekedésben pont annyira hasznosítható, mint az atomenergia. Lehet, hogy félreérthetõ voltam, én végig az áramtermelés (+ részben a hõtermelés) lehetõségeirõl írtam. A közlekedésben tényleg nem látok más megoldást, mint az emberek gondolkozását megváltoztatni: ne ragaszkodjanak az autóhoz, hogy választások idején ne a több autópálya legyen az egyik fõ kampányígéret, stb... Ha a tömegközlekedés arányát, ill. teherszállításban a vasút részesedését sikerülne megnövelni, akkor az áramtermelõ megoldások rögtön felhasználhatók lesznek a közlekedésben is.

Boj: a hidrogén "gazdaságossága" szerintem fõleg az szénhidrogének árától függ. Lehet, hogy most még drágább, mint a gázolaj, de egy további olajár-emelkedés után könnyen kijöhet, hogy anyagilag is megéri. Sõt, igazság szerint ilyenkor nemcsak a kétféle üzemanyag ill. a szükséges technológia árát kellene összevetni, hanem azt a kárt is, amit a levegõszennyezéssel okoznak, és elõbb-utóbb nekünk kell megfizetnünk... valószínû, hogy így máris a hidrogén lenne a nyerõ gazdaságilag is.