Még tõlem is egy válasz, aztán befejezem, mert valamelyik moderátor morcos lesz. Ha így használod, jelentõsen tudod növelni az élettartamát, de hidd el, nem a levegõbe beszéltem. Pár évvel ezelõtt a rendõrségnél is volt egy project, a legtöbb Astrát elgázosították, nem részletezném, ki, miért keresett akkor ezen óriási pénzeket. Hol vannak most ezek az autók? Legtöbb a bontóban pihen, mert nem bírták a motorok, megint nem részletezném, hogy az Opelnek az a fajta motorja egyébként is mekkora hulladék..... De. Amibõl indult a beszélgetés, hogy fizikailag semmivel sem veszélyesebb egy gázos kocsi, mint egy benzines. A tartály duplafalú, cseppfolyós gáz van benne, ha a tartály kihasad, a gáz sokkal elöbb elillan, mint a benzin. A tartálytól a motorig legalább 2 db biztonsági szelepnek kell lennie, mely hirtelen nyomáscsökkenés esetén azonnal lezár. Tehát ettõl nem kell félni.