Bioszféra
Szép jó reggelt, jó napot Usrin kollegám a MetNetben
Jaurin kollega fogadd tiszteletem és megbecsülésem
ahogy elnézem nem is annyira elbeszélünk, mint inkább kiegészítjük egymás gondolatait ezért nem "pontozok"; már csak azért sem, mert részben Jaurinum kollegát már bosszantja a dolog, de palástolja részben a kollegák türelmének ill. a szerver tárkapacitásának végessége miatt miatt
az utolsó szó jogán még azért egy sorod "elemzését lefuttatom"
"kezdésként mindenkinek rendszerezett információra van szüksége"
ezt a TÉNYT és velejáróit NEM bíráltam/kifogásoltam sehun kedves kollega, mivel ez olyannyira TERMÉSZETES hogy szóba sem jön... tréfás analógiaként soraid igazolására - a betüvetés tudománya sem a legfrissebb oszt mégis azzal kezdjük a megismerés folyamatát egy beszélgetésben mindíg vannak dolgok melyek fel sem vetõdnek, annyira természetes a létük...
egyéni vélemény: az oktatás, továbbképzés célja alapvetõen az ÚTMUTATÁS és a kreativitás fejlesztése, de erre mindig rányomja a bélyegét az oktató rugalmas vagy merev személyisége - "jó apa" módjára "távolról" felügyeli a gyereket és csak akkor avatkozik be ha szükséges vagy "rossz apa" módjára doktrinákat hirdet és az általa bejárt utakat szabja meg egyedül követendõ példaként, mintegy "klónozva" önmagát...
de ez botorság, a valós világ nem sarokpontok, koordináták mentén halad, csak a saját, véges 3D-s emberi esendõségünk miatt erõltetjük rá, hogy eligazodjunk benne ("rendszerezett információra van szükség"), ámde valójában minden mindenbe átolvad, keveredik akár a színek - az IGAZ sohasem teljesen igaz, a HAMIS sohasem teljesen hamis, állandóan keveredik a kettõ és csak a keverék aránya határozza meg melyik "térfélre" sorolhatjuk hogy "fogódzót" kapjunk... csak a digitális világban létezik "0" és "1", de ott is csak elméletileg - valójában a hardverben megjelenõ, állandóan ingadozó, ezért határérték-paraméterek közé szorított alacsonyabb/magasabb energiaszintek formálják ki azokat is...
a nevelésben, oktatásban "hagyni kell a gyereket", csak az eszközök használatát kell "megmutatni", majd BIZTOSÍTANI részére az eszközöket és azok szabad, kreatív használatát, hadd menjen amerre kiváncsisága hajtja... különben, merev, mások álláspontját elutasító, nem a KÖZÖS pontokat, hanem az ellentéteket keresõ "vaskalapossá" nevelik amely miatt a mai napig fellelhetõk "geocentrikus-heliocentrikus" vitákkal analóg jelenségek a szellemi életben - melyekben nemegyszer az "egymilliárd légy nem tévedhet" vicc lényege szerint gyõznek
Thnx a türelmet mindenkitõl, BEFEJEZTEM - Gépház Apónak külön köszönet - itt a vége, én futok el véle [dolgozni fogok a gépen valszeg több napon át folyamatosan
Jaurin kollega fogadd tiszteletem és megbecsülésem
ahogy elnézem nem is annyira elbeszélünk, mint inkább kiegészítjük egymás gondolatait ezért nem "pontozok"; már csak azért sem, mert részben Jaurinum kollegát már bosszantja a dolog, de palástolja részben a kollegák türelmének ill. a szerver tárkapacitásának végessége miatt miatt
az utolsó szó jogán még azért egy sorod "elemzését lefuttatom"
"kezdésként mindenkinek rendszerezett információra van szüksége"
ezt a TÉNYT és velejáróit NEM bíráltam/kifogásoltam sehun kedves kollega, mivel ez olyannyira TERMÉSZETES hogy szóba sem jön... tréfás analógiaként soraid igazolására - a betüvetés tudománya sem a legfrissebb oszt mégis azzal kezdjük a megismerés folyamatát egy beszélgetésben mindíg vannak dolgok melyek fel sem vetõdnek, annyira természetes a létük...
egyéni vélemény: az oktatás, továbbképzés célja alapvetõen az ÚTMUTATÁS és a kreativitás fejlesztése, de erre mindig rányomja a bélyegét az oktató rugalmas vagy merev személyisége - "jó apa" módjára "távolról" felügyeli a gyereket és csak akkor avatkozik be ha szükséges vagy "rossz apa" módjára doktrinákat hirdet és az általa bejárt utakat szabja meg egyedül követendõ példaként, mintegy "klónozva" önmagát...
de ez botorság, a valós világ nem sarokpontok, koordináták mentén halad, csak a saját, véges 3D-s emberi esendõségünk miatt erõltetjük rá, hogy eligazodjunk benne ("rendszerezett információra van szükség"), ámde valójában minden mindenbe átolvad, keveredik akár a színek - az IGAZ sohasem teljesen igaz, a HAMIS sohasem teljesen hamis, állandóan keveredik a kettõ és csak a keverék aránya határozza meg melyik "térfélre" sorolhatjuk hogy "fogódzót" kapjunk... csak a digitális világban létezik "0" és "1", de ott is csak elméletileg - valójában a hardverben megjelenõ, állandóan ingadozó, ezért határérték-paraméterek közé szorított alacsonyabb/magasabb energiaszintek formálják ki azokat is...
a nevelésben, oktatásban "hagyni kell a gyereket", csak az eszközök használatát kell "megmutatni", majd BIZTOSÍTANI részére az eszközöket és azok szabad, kreatív használatát, hadd menjen amerre kiváncsisága hajtja... különben, merev, mások álláspontját elutasító, nem a KÖZÖS pontokat, hanem az ellentéteket keresõ "vaskalapossá" nevelik amely miatt a mai napig fellelhetõk "geocentrikus-heliocentrikus" vitákkal analóg jelenségek a szellemi életben - melyekben nemegyszer az "egymilliárd légy nem tévedhet" vicc lényege szerint gyõznek
Thnx a türelmet mindenkitõl, BEFEJEZTEM - Gépház Apónak külön köszönet - itt a vége, én futok el véle [dolgozni fogok a gépen valszeg több napon át folyamatosan