Globális jelenségek
Szerintem sosem volt kérdés, hogy a bioüzemanyag inkább káros, mint hasznos, max azoknak, akik nem gondolták végig az egész folyamatot.
"Természetesen" az autóipar addig nem fog átállni, amig lesz kereslet a mostani motorokra, amig ebben van a legnagyobb haszon.
Értelmes törvényekkel meg lehetne ezt oldani, pl 90-100 LE /liter alatti teljesítmény-sûrûségû és a 7-8liter/100LE feletti VÁROSI fogyasztású motorokat jól meg kellene sarcolni és kész, hamar megoldódna a probléma. Ja és jól megbüntetni azt a közlekedés-felügyeletet, amelyik az utak, lámpák szervezésekor nem a minél gyorsabb áthaladást (=legkisebb környezetszennyezés) tekintené a célnak (ld. Kerepesi út befelé a Hungáriánál, Üllõi út kifelé az Europark után, Gyömrõi út az új CBA-nál, satöbb).
... vagy a mostani motoroknál sokkal jobb paraméterekkel rendelkezõ tiszta (nem bio!) hajtást kifejleszeni.
Szerintem e két verzió valamelyike hozna megoldást.
"Természetesen" az autóipar addig nem fog átállni, amig lesz kereslet a mostani motorokra, amig ebben van a legnagyobb haszon.
Értelmes törvényekkel meg lehetne ezt oldani, pl 90-100 LE /liter alatti teljesítmény-sûrûségû és a 7-8liter/100LE feletti VÁROSI fogyasztású motorokat jól meg kellene sarcolni és kész, hamar megoldódna a probléma. Ja és jól megbüntetni azt a közlekedés-felügyeletet, amelyik az utak, lámpák szervezésekor nem a minél gyorsabb áthaladást (=legkisebb környezetszennyezés) tekintené a célnak (ld. Kerepesi út befelé a Hungáriánál, Üllõi út kifelé az Europark után, Gyömrõi út az új CBA-nál, satöbb).
... vagy a mostani motoroknál sokkal jobb paraméterekkel rendelkezõ tiszta (nem bio!) hajtást kifejleszeni.
Szerintem e két verzió valamelyike hozna megoldást.