Információk az előrejelzési versenyhez
Versenyinformációk
A VERSENYSZABÁLYZATÚj előrejelzés elküldése az előrejelzési versenybe
A legutóbbi forduló eredménye
A verseny összesített állása
A 3 kieső fordulót nem tartalmazó összesített lista
A synop-kódok értelmezéséhez egy kis segítség
Szélirány-meghatározáshoz segítség
Stelvio segítségével megjelenített összesített ranglista
Stelvio segítségével megjelenített örökranglista
Stelvio segítségével megjelenített dicsőséglista
A meteorológiai állomások elhelyezkedése
A meteorológiai állomások beosztása
Látom sikerült belenyúlnom...
Azért tartottam fontosnak, mert tapasztalatból tudom, hogy akár 8-10 fokos eltérés is van az aszfaltcsík 300-500 m-es körzete, valamint az ettõl jóval (3-4 km) távolabb lévõ területek között. Fõleg télen! Lévén, hogy a nyílt térségben lévõ aszfalt/beton hamarabb és jobban lehûl, napsütésnél pedig jobban és gyorsabban felmelegszik, ezzel "manipulálván" a környezõ légréteget is. Ebbõl következõen a T min kisebb, a T max pedig magasabb lesz/lehet, mint amit az idõjárás indokolna.
![nevet](/img/sprite/smiley/nevet.gif)
![nevet](/img/sprite/smiley/nevet.gif)