Időjárási visszatekintő
Hasznos linkek
>> OMSZ állomáshálózata (2013 év végi állapot)
RR: igy van ez Debrecen és környéke. Már én is várom, hogy újabb képek készülhessenek, csak tudod ilyenkor + az a baj, hogy nem tudok gépközelben lenni, mert hát nem tud az emberfia egyszerre 2 helyen lenni.
Rohadt izgalmas tud lenni, amikor olvasod az ország másik végében a srácokat, hogy mi folyik náluk, (közben sárgulszmajd utána itt is szinte egymás kezébe adogatjuk a Cb- ek.
(amúgy köszi)
Más: a másik fórumban írtak többen a 1999. feb.-i med. ciklonról.
Akkor este (10-én) kezdtem dolgozni és mondhatom alig tudtunk a városban közlekedni a kocsikkal. Még mielõtt vki erre felhúzná a szemöldökét annak csak annyit, hogy nekünk muszáj volt.
Este 11 körül be kellett mennem az itteni laktanya ÜTI- hez, mert a 33- ason Hortobágy környékén baleset történt és a kiindult mentõk elakadtak az úton a hóakadályok miatt.
A mentõk segítségére kiindult tûzoltók szintén elakadtak. Más lehetõség nem maradt, minthogy a honvédség segítsen.
Teljes volt a káosz.
Éjfél tájban lezártuk a 33- ast Debrecen szélén és ha jól tudom délelõttig meg is maradt a teljes útzár.
A balesethez amúgy végül még idejében elértek a mentõk a legbikább katonai teherautóval.
A reggeli órákban egyáltalán nem volt tömegközlekedés. Az emberek úgy vonultak az utakon, mint annak idején május 1-én.
Reggel 7 körül ült össze a védelmi bizottság és valamikor délutánra rendezõdni látszódott a helyzet.
Rohadt izgalmas tud lenni, amikor olvasod az ország másik végében a srácokat, hogy mi folyik náluk, (közben sárgulszmajd utána itt is szinte egymás kezébe adogatjuk a Cb- ek.
(amúgy köszi)
Más: a másik fórumban írtak többen a 1999. feb.-i med. ciklonról.
Akkor este (10-én) kezdtem dolgozni és mondhatom alig tudtunk a városban közlekedni a kocsikkal. Még mielõtt vki erre felhúzná a szemöldökét annak csak annyit, hogy nekünk muszáj volt.
Este 11 körül be kellett mennem az itteni laktanya ÜTI- hez, mert a 33- ason Hortobágy környékén baleset történt és a kiindult mentõk elakadtak az úton a hóakadályok miatt.
A mentõk segítségére kiindult tûzoltók szintén elakadtak. Más lehetõség nem maradt, minthogy a honvédség segítsen.
Teljes volt a káosz.
Éjfél tájban lezártuk a 33- ast Debrecen szélén és ha jól tudom délelõttig meg is maradt a teljes útzár.
A balesethez amúgy végül még idejében elértek a mentõk a legbikább katonai teherautóval.
A reggeli órákban egyáltalán nem volt tömegközlekedés. Az emberek úgy vonultak az utakon, mint annak idején május 1-én.
Reggel 7 körül ült össze a védelmi bizottság és valamikor délutánra rendezõdni látszódott a helyzet.