Sokat nem tudsz vele csinálni. Olajozni nem érdemes, mert csak belesûrûsödik az olaj és tovább lassítja majd a szélkerék forgását. Szerintem kopás és az eleve silány mûanyag persely (csapágy gyanánt) az oka. Szét ugyan nem szedtem, de szerintem a szélkerék háza a csapágy. Tartok tõle, hogy csak a csere segít. Én nem hallom az enyémnek a hangját, mert olyan magasan van elhelyezve. Mikor leveszem idõnként kipucolni és belefújok, én is hallom ezt a hangot, de szerintem már új korában is ilyen volt. Nem emlékszem… Akkor viszont a cserével sem érsz semmit.
Nem tudom a TX 20-ban milyen csapágy lehet, de az biztos, hogy kialakításából adódóan sokkal nagyobb terhelésnek van kitéve a tengelye és csapágya (ha van egyáltalán) mert a szél pont oldalirányban fejt ki erõt a tengelyre. A szélkerekes tengelye viszont hosszirányban terhelõdik. Ha a TX 20 nincs korrektül csapágyazva, nem sokáig fog tartani. Ettõl függetlenül én is gondolkodom rajta.