Repülés
Gyerekek,a fékszárnyat ne keverjük már össze semmivel,az a leszállásnál használt,és földetérés után fékezést elõsegítõ, a v.vezérsík tetején kinyitható áramlásrontó lap.
Amirõl beszéltek az a szárnyakon lévõ csûrõlap.
Érdekes a képen az a páracsík,Nolihoz hasonlóan nekem is az a véleményem,hogy az örvények a szárnyak végén lesznek láthatók idõnként,ott a legkisebb a légnyomás,bizonyos sebességnél kicsapódik a levegõ páratartalma(ld. a tornádók esete).
Speciel a képen látható tipusnál a szárnyvégre beépített lap miatt elvileg sohasem látható,hagyományos szárnytipusnál jelenik meg.
Az üzemanyagot nem tudom biztosra,melyik tipusnál hol engedik ki probléma esetén,de ahol ez látható lenne,az mindössze egy vékonyka "páracsík" formájában jelenne meg.
Amirõl beszéltek az a szárnyakon lévõ csûrõlap.
Érdekes a képen az a páracsík,Nolihoz hasonlóan nekem is az a véleményem,hogy az örvények a szárnyak végén lesznek láthatók idõnként,ott a legkisebb a légnyomás,bizonyos sebességnél kicsapódik a levegõ páratartalma(ld. a tornádók esete).
Speciel a képen látható tipusnál a szárnyvégre beépített lap miatt elvileg sohasem látható,hagyományos szárnytipusnál jelenik meg.
Az üzemanyagot nem tudom biztosra,melyik tipusnál hol engedik ki probléma esetén,de ahol ez látható lenne,az mindössze egy vékonyka "páracsík" formájában jelenne meg.