Repülés
Igen, megfogott. És az is, ahogy az automatika rávezeti a gépet a pontos fejünk feletti zenitre. Haláli pontos,legyen itt lenn akármilyen szél.Majd készítek egy 3*-os zoomos képet, ha lesz elég fény is.A kedvencem a 4 hajtómûves nagy gép, a B-777 es.
Régen gyerkõc koromban is repültem a biciklin ki a jánoshalmi reptérre, ha jött egy magányos helikopter.Akkor már tudtam, az elõkészítõ katonák jönnek Kalocsáról, (44 km.) begyújtani a fáklyákat, és jönnek a nagy gépek gyakorolni a leszállást,és az át startolást. Na ezek 3*3,4*3 kötelékben repültek, és a Szu. akkori legnagyobb teherszállító helikopterei voltak.Mi-6. A leszállás után guruló sebességen legurult egy teherautónyi katona, majd kanyar és felgurulás, és felszállás.Baromi zajjal porral, és pertóleum-narancssárga színnel-szaggal vegyítve a legelõt,a levegõt.
Én csak kuporogtam az árokban, biciklivel takarózva, de távcsõvel leselkedve.. he.. he.. ( ha észrevettek volna, bizt. repültem volna velük, mint kémet kihallgatni.... anno 1967-72.)
Régen gyerkõc koromban is repültem a biciklin ki a jánoshalmi reptérre, ha jött egy magányos helikopter.Akkor már tudtam, az elõkészítõ katonák jönnek Kalocsáról, (44 km.) begyújtani a fáklyákat, és jönnek a nagy gépek gyakorolni a leszállást,és az át startolást. Na ezek 3*3,4*3 kötelékben repültek, és a Szu. akkori legnagyobb teherszállító helikopterei voltak.Mi-6. A leszállás után guruló sebességen legurult egy teherautónyi katona, majd kanyar és felgurulás, és felszállás.Baromi zajjal porral, és pertóleum-narancssárga színnel-szaggal vegyítve a legelõt,a levegõt.
Én csak kuporogtam az árokban, biciklivel takarózva, de távcsõvel leselkedve.. he.. he.. ( ha észrevettek volna, bizt. repültem volna velük, mint kémet kihallgatni.... anno 1967-72.)