Repülés
Nem váltottak, illetve elhagyták õket.
Utóbbi idõkben elég sok -földhöz csapódott-, pilótahibán kívül, volt egy idõszak, hogy le is tiltották a Kamovokat a repüléstõl(asszem 2-3 éve).
Ezek az "õsrégi" Orosz gyártmányú csillagmotorok szinte tönkretehetetlenek (igénytelenségükre vall, hogy anno a keverék benzinhez még kellett jópár liter motorolaj pluszba,mármint az Ancsának), de idõvel azért a ledolgozott órák száma még külön elõbújik itt-ott,pl. motorikusan, váz-szerkezetileg, és ez nem minden esetben szerencsésen végzõdik, komolyabb, pénzigényes karbantartás nélkül, avagy esetleg egy komplett motorcsere lenne netán nélkül.
Mezõgazdaságilag ugyancsak deficites, mert kis terhet, vegyszert bír el, így a fenntartása többe kerül (üzemanyag,karbantartás,személyzet,stb.), mint a munkáért kapott összeg.
Szerintem ennyi a lényege a Kamovok hiányának.
Utóbbi idõkben elég sok -földhöz csapódott-, pilótahibán kívül, volt egy idõszak, hogy le is tiltották a Kamovokat a repüléstõl(asszem 2-3 éve).
Ezek az "õsrégi" Orosz gyártmányú csillagmotorok szinte tönkretehetetlenek (igénytelenségükre vall, hogy anno a keverék benzinhez még kellett jópár liter motorolaj pluszba,mármint az Ancsának), de idõvel azért a ledolgozott órák száma még külön elõbújik itt-ott,pl. motorikusan, váz-szerkezetileg, és ez nem minden esetben szerencsésen végzõdik, komolyabb, pénzigényes karbantartás nélkül, avagy esetleg egy komplett motorcsere lenne netán nélkül.
Mezõgazdaságilag ugyancsak deficites, mert kis terhet, vegyszert bír el, így a fenntartása többe kerül (üzemanyag,karbantartás,személyzet,stb.), mint a munkáért kapott összeg.
Szerintem ennyi a lényege a Kamovok hiányának.