Repülés
Nekem még a Jumbo is nagy a sok kis 737-es, meg más hasonló méretû repcsi után.
Nem volt arról tudomásom anno, hogy cargo-s cég 747-essel repül Budapestre. Szürkületkor cammogtam Szolnok felé a vonattal, s Üllõ - Hosszúberek-Péteri mh között (ahol 31-es leszállóirány esetén "szembõl" érkeznek a gépek) feltûnt egy gép, de sokkal nagyobb volt, mint a megszokottak. Amikor már a gép körvonalai is szépen látszottak, teljesen megdöbbentem, mert ilyen gépet ritkán látni errefelé. Nehezen tudtam egyszerre mozdonyt vezetni, meg a szememet a közeledõ óriáson tartani, de azért csak megoldottam valahogy.
A gép egyébként egy Cargolux-os 747 volt. Azóta jobban kémlelem ezeket a "vendégeket", egyet valamelyik nap el is csíptem a kertben ténykedés közben, amint kb. 10,000 feet magasságban tartott a monori VOR irányába.
Július elsõ két hetében valamelyik nap fel akarok menni az 1-es Terminál kilátóteraszára a gyerekekkel, hátha elcsípjük valamelyik 747-est. Bár, ahogy nézem, erõsen random módon jönnek LHBP-re.
Nem volt arról tudomásom anno, hogy cargo-s cég 747-essel repül Budapestre. Szürkületkor cammogtam Szolnok felé a vonattal, s Üllõ - Hosszúberek-Péteri mh között (ahol 31-es leszállóirány esetén "szembõl" érkeznek a gépek) feltûnt egy gép, de sokkal nagyobb volt, mint a megszokottak. Amikor már a gép körvonalai is szépen látszottak, teljesen megdöbbentem, mert ilyen gépet ritkán látni errefelé. Nehezen tudtam egyszerre mozdonyt vezetni, meg a szememet a közeledõ óriáson tartani, de azért csak megoldottam valahogy.
A gép egyébként egy Cargolux-os 747 volt. Azóta jobban kémlelem ezeket a "vendégeket", egyet valamelyik nap el is csíptem a kertben ténykedés közben, amint kb. 10,000 feet magasságban tartott a monori VOR irányába.
Július elsõ két hetében valamelyik nap fel akarok menni az 1-es Terminál kilátóteraszára a gyerekekkel, hátha elcsípjük valamelyik 747-est. Bár, ahogy nézem, erõsen random módon jönnek LHBP-re.