Repülés
Hát akkor szeretettel köszöntelek földi(gyökereim Szolnok megyébõl valók) és nagyon örülök,hogy megismertelek!
Õszinte vagyok:nem mertem összekapcsolni elsõre a vitorlázó repülõt (glider) a valósággal,pedig Te akkor a Szandai rét állandó látogatója voltál,vagy talán vagy is.Lesz legalább kire felnéznem!
"Repülõs" múltam dióhéjban: egyik unokámnak kerestem a neten játékokat és véletlenül találtam egy szimulátoros repüléssel foglalkozó weboldalt.Néhány email-váltás és a sz.gépes program,megfelelõ joystik beszerzése után lett egy élõ,hús-vér oktatóm és intenciói alapján elkezdtem a kisgépes(Cessna 172) gyakorlást,miközben óriási mennyiségû elméleti anyaggal is meg kellett ismerkednem.Vizsga,oklevél után folytattam utasszállító gépek vezetésének és a kapcsolatos ismereteknek az elsajátításával itt is az oklevél megszerzéséig (Boeing-737).Aztán, ha lúd,legyen kövér alapon,jelentkeztem a virtuális MALEV-hez.Nagyon komoly (szerintem)elméleti vizsga és a sikeres ellenõrzõ repülés után pedig elsõ tiszti rangot kaptam és ezek után már jogom volt hivatalos járatrepülésekre,ahol valódi útvonalakat lehetett repülni,valós idõben.Ezek során központi ellenõrzõ program figyelte és rögzítette a gép vezetése közben tett legapróbb mozdulatomat is és landolás után azonnal jelezte az elért pontszámot.A program máskülönben annyira valószerû,hogy sikeres és szép landolás után hallod a hátad mögött az utasok tapsát is.Ha jól emlékszem 50-60 rögzített,repült órám van a MALÉV-nál,de sajna már vagy 3 éve egyáltalán nem repültem.
Rád meg azért nézek fel,mert valaki Makót és Jeruzsálemet említette,amikor az igazi és a virtuális repülés közötti különbséget jellemezte.Lehet benne valami!
D:RepülésSzimulátor
Õszinte vagyok:nem mertem összekapcsolni elsõre a vitorlázó repülõt (glider) a valósággal,pedig Te akkor a Szandai rét állandó látogatója voltál,vagy talán vagy is.Lesz legalább kire felnéznem!
"Repülõs" múltam dióhéjban: egyik unokámnak kerestem a neten játékokat és véletlenül találtam egy szimulátoros repüléssel foglalkozó weboldalt.Néhány email-váltás és a sz.gépes program,megfelelõ joystik beszerzése után lett egy élõ,hús-vér oktatóm és intenciói alapján elkezdtem a kisgépes(Cessna 172) gyakorlást,miközben óriási mennyiségû elméleti anyaggal is meg kellett ismerkednem.Vizsga,oklevél után folytattam utasszállító gépek vezetésének és a kapcsolatos ismereteknek az elsajátításával itt is az oklevél megszerzéséig (Boeing-737).Aztán, ha lúd,legyen kövér alapon,jelentkeztem a virtuális MALEV-hez.Nagyon komoly (szerintem)elméleti vizsga és a sikeres ellenõrzõ repülés után pedig elsõ tiszti rangot kaptam és ezek után már jogom volt hivatalos járatrepülésekre,ahol valódi útvonalakat lehetett repülni,valós idõben.Ezek során központi ellenõrzõ program figyelte és rögzítette a gép vezetése közben tett legapróbb mozdulatomat is és landolás után azonnal jelezte az elért pontszámot.A program máskülönben annyira valószerû,hogy sikeres és szép landolás után hallod a hátad mögött az utasok tapsát is.Ha jól emlékszem 50-60 rögzített,repült órám van a MALÉV-nál,de sajna már vagy 3 éve egyáltalán nem repültem.
Rád meg azért nézek fel,mert valaki Makót és Jeruzsálemet említette,amikor az igazi és a virtuális repülés közötti különbséget jellemezte.Lehet benne valami!
D:RepülésSzimulátor