Repülés
Igen, s van olyan verzió is, amikor újra felszáll a gép az utasokkal és újra megpróbál leszállni az eredeti uticélon az átmeneti kitérõ után.
Pár éve decemberben egy hóviharban nem tudott leszállni a gépem Innsbruckban, így végül Münchenben szállt le havas esõben. Onnan egész jó buszokkal szállítottak Innsbruckba, de jó pár órás késés lett a vége. Ezt még tetézte, hogy a busz nem volt hajlandó megállni Innsbruck belvárosában, pl. a pályaudvarnál, hanem ragaszkodott ahhoz, hogy kivigyen mindenkit a városon keresztülhaladva a reptérre, a városon kívülre, ahonnan újra jöhettünk be a városba tömegközlekedéssel éjnek éjjelén, s onnan egy újabb busszal tovább egy környéki kisvárosba....
Pár éve decemberben egy hóviharban nem tudott leszállni a gépem Innsbruckban, így végül Münchenben szállt le havas esõben. Onnan egész jó buszokkal szállítottak Innsbruckba, de jó pár órás késés lett a vége. Ezt még tetézte, hogy a busz nem volt hajlandó megállni Innsbruck belvárosában, pl. a pályaudvarnál, hanem ragaszkodott ahhoz, hogy kivigyen mindenkit a városon keresztülhaladva a reptérre, a városon kívülre, ahonnan újra jöhettünk be a városba tömegközlekedéssel éjnek éjjelén, s onnan egy újabb busszal tovább egy környéki kisvárosba....
Figyeltem a flightradar24 oldalán Budapestre tartó gépeket és a vihar miatt pl. a London/Lutonból érkezõ gép (fapados járat) Bp. helyett Pozsonyban szállt le.
Ezt a dolgot hosszas körözgetés elõzte meg. Gondolom, hogy fogytán volt az üzemanyag és dönteni kellett...
Ilyenkor mi van?
Bp-en várják az utasokat a hozzátartozók és 200 km-re száll le a gép...
Ezt a dolgot hosszas körözgetés elõzte meg. Gondolom, hogy fogytán volt az üzemanyag és dönteni kellett...
Ilyenkor mi van?
Bp-en várják az utasokat a hozzátartozók és 200 km-re száll le a gép...