2024. november 25., hétfő

Repülés

Adott napon: 
Keresés:
#1306
Szia Nyuli! Esetleg pályairány módosítás az utolsó pillanatban?
#1305
Írtam, hogy a gép leszállni készült (Dubaiból érkezett); nem madárraj volt, hanem a Bécs Ny-i határa feletti zivatarcella, emiatt volt az éles kanyar a város felett. Hogy miért ilyen alacsonyan, az már nem fog kiderülni.
#1304
Nem írtad, hogy fel-vagy leszálló géprõl van szó. Gondolatom szerint leszálló lehetett, amikor észlelhette a madárrajt, majd kanyar. A felszálló gépek már a pálya után elérik a 2-300 métert, és nincs kecmec, emelkedni kell. Vagy valami hajtómû hiba lehet,(vagy madár) de akkor is messzi kanyart vesznek, nem a város felett.
#1302
Kb. 1 órával ezelõtt az Emirates UAE125-ös járata számomra félelmetes manõvert hajtott végre; Bécs felett 45-50°-ra bedöntött kanyar, mindössze 110 m magasan (a flightradar szerint). Az egész az ablakom "elõtt" játszódott le, a gép olyan alacsonyan volt, hogy (amikor szembe repült a házzal) hatalmasnak hatott a fesztávolsága. Szerintem valamit elrontott pilóta, ilyen alacsony approach és ilyen durva kanyar sürün lakott terület felett nem szokványos (legalábbis Bécs felett). Komolyan azt hittem, nem marad fent a gép, ráadásul a kanyarból kijõve még kicsit fel is húzta az orrát (talán észrevéve, hogy túl alacsonyan van?)

Havazás előrejelzés

Utolsó észlelés

2024-11-25 07:01:12

Kenderes

1.2 °C

Észlelési napló

Térképek

Radar
map
Aktuális hõmérséklet
map
Aktuális szél
map

Utolsó kép

131548

Hírek, események

Indul a MetNet előrejelzési verseny sorozatának 41. sorozata

MetNet | 2024-11-02 11:38

pic
Kis pihenés után folytatódhat a meteorológiai megmérettetés, immáron 41.