Repülés
Írtam, hogy a gép leszállni készült (Dubaiból érkezett); nem madárraj volt, hanem a Bécs Ny-i határa feletti zivatarcella, emiatt volt az éles kanyar a város felett. Hogy miért ilyen alacsonyan, az már nem fog kiderülni.
Nem írtad, hogy fel-vagy leszálló géprõl van szó. Gondolatom szerint leszálló lehetett, amikor észlelhette a madárrajt, majd kanyar. A felszálló gépek már a pálya után elérik a 2-300 métert, és nincs kecmec, emelkedni kell. Vagy valami hajtómû hiba lehet,(vagy madár) de akkor is messzi kanyart vesznek, nem a város felett.
Kb. 1 órával ezelõtt az Emirates UAE125-ös járata számomra félelmetes manõvert hajtott végre; Bécs felett 45-50°-ra bedöntött kanyar, mindössze 110 m magasan (a flightradar szerint). Az egész az ablakom "elõtt" játszódott le, a gép olyan alacsonyan volt, hogy (amikor szembe repült a házzal) hatalmasnak hatott a fesztávolsága. Szerintem valamit elrontott pilóta, ilyen alacsony approach és ilyen durva kanyar sürün lakott terület felett nem szokványos (legalábbis Bécs felett). Komolyan azt hittem, nem marad fent a gép, ráadásul a kanyarból kijõve még kicsit fel is húzta az orrát (talán észrevéve, hogy túl alacsonyan van?)