Repülés
A gép javíthatatlan, új ára 2006-ban 50 millió dollár volt.Link
Valóban sok a 12 milliárd, de 1.2-nek megfelel kb.
Valóban sok a 12 milliárd, de 1.2-nek megfelel kb.
Olvasom a bulvárban, hogy majdnem a pilóták a felelõsek a balesetért, emlegetnek vagy 12 milliárdot a gépért, de szerintem tizedesvesszõ hiba lehet, az 1,2 milliyard is sok. Legyen 500 millió, mint a lottó nyeremény növekménye, oszt annyi.
Különben nem értem a híradást, pályát értek, de kisodródtak. Akkor meg mire kellett a katapult?
Menthetõbb lett volna a gép, ha benne maradnak, futómû be, hason csúszás, függ.vezérsíkkal meg irányt tartani. Persze, ha viszont tûz, vagy robbanásveszély állhatott fenn, akkor megértem a katapultot.
Szerintem egy mûszaki hiba léphetett fel, amit perpill nem tudtak megoldani, lehet hogy tiltotta is a vezérlés a beavatkozást.(újra start)
Különben nem értem a híradást, pályát értek, de kisodródtak. Akkor meg mire kellett a katapult?
Menthetõbb lett volna a gép, ha benne maradnak, futómû be, hason csúszás, függ.vezérsíkkal meg irányt tartani. Persze, ha viszont tûz, vagy robbanásveszély állhatott fenn, akkor megértem a katapultot.
Szerintem egy mûszaki hiba léphetett fel, amit perpill nem tudtak megoldani, lehet hogy tiltotta is a vezérlés a beavatkozást.(újra start)
Hát elég ramaty a gép.Nem olvastam a részleteket, de ez a sovány repülési gyakorlatok, alig valamennyi rutin, és ugye a gép típus.... nem jobb a Mig-29-tõl. Hende úr adhatna több pénzet a kerozinra.