2024. november 21., csütörtök

Repülés

Adott napon: 
Keresés:
#1556
igen, olvastam... őszintén, nem is tudom, mi a jó megoldás, persze vannak szabályok, de bakker, az élet, a biológiai sokszor felülírja. Ok én még bírtam, de lehetett volna másképp is. És erre nincs megoldás.  Értem én hogy szabályok meg stb, de amikor már a földön vagyunk, miért ne lehetne okosabban? mint sem úgy téve, mintha akár le is zuhanhatnánk és eljön az armageddon... 
#1555
Voltam már hasonló kellemetlen helyzetben én is; akkor mondtam a sztyuvinak, hogy bemegyek a klotyóba, mert egyszerűen muszáj, különben ő felel majd a következményekért, én arra nem készültem fel, hogy a levegőben +40 perc holding utáni leszálláshoz hozzájön még +1 óra földi várakozás. Be is engedtek, elég volt hozzá a vezető utaskísérő engedélye, bár már kezdtem azt hinni, hogy a cpt-i meg közelkörzeti engedélyt is beszereznek majd. nevet

Egy hasonló esetben egy W6 járaton nem engedték be a szerencsétlen utast, ő meg nem bírta és a gép utasterének hátuljába pisilt egy jót. Ebből aztán a W6 által indított per lett, amit szerencsére jól el is vesztett a wizz, de meg is találtam közben:
Link
#1554
nagyon ritkán repülök már európán belül, és lehet az emlékeim már szebbé váltak azóta, de anno pl BA-el sokat repültem, és velük úgy nagyjából meg voltam elégedve. Fapadossal is sokat repültem, de azokat direkt nem is veszem ide, mert az árért azt kapod amit, A pontból B pontba elvisznek, minden más csak plusz, de nem kell várni. És igen, az öböl után biztos szigorúbb vagyok, de akkor is negatív élmény a legtöbb USA belföldi út, és ez nem csak a légitársaságok hibája, a reptéri kiszolgálószemélyzet is lehetne emberbarátibb. a JetBlue pont azért volt meglepő, mert ők viszont várakozásaim felül teljesítenek. Hogy ebből mi az én szerencsém, azt nem tudom, de késést még nem vettem észre, sőt, most legutóbb New Orleans-ban jártam úgy, hogy 20 perccel korábban szálltunk le, és nem volt szabad csáp, ezért 20 percig álltunk active taxiway-ben, amikor már rohadtul kellett pisilnom vidám persze mér nem mentem el előbb...  
#1549
Csodás vidám
#1548
Belföldi: Westray to Papa Westray (Scotland) Airline: Loganair. (WRY-PPW). Distance: Two miles (three kilometers).
Nemzetközi. Sint Maarten  to Anguilla Airline: Anguilla Air Services.  (SXM-AXA). Distance: 11.87 miles (19.11 kilometers) nevet

Link
#1547
Pedig ez nem is economy light jegy volt, mert volt feladott pogy. is. 2015. jún. 26-i Nizza-Bécs járat volt, Lufthansa foglalással, de operated by Austrian (OS426). Anyu ment vele, a mellette ülő evett nagyon guszta bécsi szeletet, aztán perkált. nevet Az alapértelmezés meg az 1 darab szép kerek alma volt mindenkinek. Lehetett persze egyedi eset is. Végül is a lényeg, amit akartam írni, hogy szerintem nincs drámai különbség egy átlagos USA belföldi vagy egy átlagos EU-n belüli repülés között legacy társaságok esetében a fedélzeti szolgáltatások/kaja tekintetében, az utóbbi évtized trendje az erős konvergálás a basic felé. Túlfoglalásban viszont talán tényleg durvábbak az USA-ban, bár néha akár meg is érheti többszáz USD ajánlatért bevállalni egy-két órával későbbi járatot. nevet
#1544
Jaja. Cikkeztek is róla, mikor tönkre ment laza
#1543
Pár évvel ezelőtt a Lauda Air tervezett Pozsony-Bécs járatot, 5,3 perces repülési idővel  laza
#1542
Persze ilyen kacska úton több vidám

beillesztett kép

#1541
A múltkor majdnem meg kelletett innom egy pályinkát, amikor megláttam a 19 perces járatot a Flight Radaron  laza
#1540
Nem, de már gondoltam rá vidám A zügyfél fizetné, ugyanis a reptéri tankolás biztonságtechnikai feltételeit vizsgálom, azaz kiszállok a gépbő és má nézem is, hogy micsinálnak (nem fellengzésből, csak a teljesség kedvéért, a 6-ból 5 osztrák nagy civil reptér tankolási részlege az ügyfeleim közé tartozik, azaz Bécs, Graz, Innsbruck, Klagenfurt, Linz  laza) Tényleg, Linzbe se repültem még nyelvnyujtas vidám
#1539
A Grác-Bécs járaton voltál már? laza
#1538
Gábor, ez érdekes, mert az Austrian-nál én eddig minden európai úton kapok enni-inni (okay, nem menüt, de kenyeres-ízmentesített-szendvícset nyelvnyujtas), még economy-light jeggyel is (csak kézipoggyász); Klagenfurtba és Innsbruckba repülve is van még mogyi-innivaló-kávé.
#1537
Igazad van abban, hogy nem feltétlen az Öböl-mentiekhez kell hasonlítani az USA belföldi repüléseket. A megfelelő összehasonlítási alap lehet mondjuk egy Európán belüli repülés, ott is kb. ilyen szolgáltatásokat kapsz, nemcsak a fapadosoktól, hanem a legacy társaságoktól is. Az általad dicsért Austrian short-haul - azaz esetükben Európán belüli szektorokat repülő - járatai ugyanilyen egyszerű szolgáltatást nyújtanak, economy osztályon ugyanígy fizethetsz bármiért (számomra egy  Austrian VIE-NCE economy produkálta a leggagyibb megoldást, itt képesek voltak mindenkinek kiosztani egy almát, bármi más fizetős volt, ennél ugye simán elegánsabb lett volna a semmi, és ennél még az American Airlines vagy Delta rövid belföldi repülésein osztogatott perec/mogyoró plusz forró ital kombó is sokkal jobb. Ezeken  a szektorokon a nagyobb a hangsúly a mindennapi praktikumon, a rövid távú piacot domináló ultradiszkont-cégek generálta árversenynek történő megfelelésen van. Más szempontból meg kb. olyan rutinszerű egy amerikai belföldi repülés, mint nálunk egy Volánbusz-utazás. nevet
A United mondjuk talán a legrosszabb 3 nagy USA társaság közül, bár ez árnyalható a választott szempont-rendszerrel (ár, hálózat nagysága, pontosság, elveszett pogy. száma, stb. A rövidebb belföldi szektorokat eleve a 3 nagy kis leánycégei repülik inkább (American Eagle, Delta Connection, United Express brand alatt) A Jetblue tényleg nem rossz, főleg economy-összehasonlításban, viszont más szempontok alapján - pl. az útvonalhálózat nagysága, frequent flyer program, pontosság sokat csúsztak lefelé tavaly.  Igazából nem egy ultradiszkont cég mint a Spirit vagy a Southwest, de nem is legacy carrier, szóval kissé zavarosan pozícionált.
Talán az Alaska Airlines-t érdemes még kipróbálni amerikai belföldi szektorokon, elég jók a mutatóik minden téren, bár némileg ronthatja a színvonalat a Virgin America-val való összeolvadásuk.
#1520
trágyadombot nem annyira, adni is alig adnak valamit, így szemetelni sem tudsz vidám most az pl mi már, hogy a united belföldi járatain, ha olyan a gép, ahol van tv, mert vannak olyan 737-eseik is, na ha nézni akarod, fizetned kell érte. vicc... na ez kb mindent elmond a szolgáltatásukról. minden, de tényleg minden gép túl van foglalva, állandóan keresnek embert aki hajlandó másik géppel menni, és még sorolhatnám. Én értem, hogy a mennyiség a minőség rovására megy, itt naponta nagyon sokan repülnek, akár oda vissza még aznap stb... és nem feltétlen kell ezt egy EMI-hez hasonlítani ami döntően hosszútávú járatokat üzemeltet, de akkor is.  
#1518
rég írtam ide, következzék pár sor nevet
hát, a middle east után, az amerikai légi közlekedés eddig hagy némi kívánni valót maga után. a belföldi járatok valami förtelmesek. sok a késés, szarok a gépek,  szolgáltatás semmi kb...kiszolgálás valami kritikán aluli.  a legjobb a jetblue.  komolyan. 

karácsonykor bécsi átszállással az austrian-el repültem haza business-en. kicsit tartottam a 767 business classtól, főleg az emi gépei után, de basszus, az austrian előtt le a kalappal. meg merem kockáztatni, hogy jobb a kiszolgálásuk és a kaja is mint az emi business class-én. Jo, az a380 bar-ja viszi a prímet. de a kaja még ott is mindig repcsis kajának hatott. az austrian business class-én éttermi minőségű ételt adnak, kiváló választékkal. legközelebb is velük megyek haza, igaz akkor majd premium economy-n mert azt én fogom fizetni vidám 

Havazás előrejelzés

Utolsó észlelés

2024-11-21 18:55:13

Szentmártonkáta

1.1 °C

09002

RH: 72 | P: 1003.4

Észlelési napló

Térképek

Radar
map
Aktuális hõmérséklet
map
Aktuális szél
map

Utolsó kép

130918

Hírek, események

Indul a MetNet előrejelzési verseny sorozatának 41. sorozata

MetNet | 2024-11-02 11:38

pic
Kis pihenés után folytatódhat a meteorológiai megmérettetés, immáron 41.